Convenio colectivo - Bertelsmann Márqueting Service España, SA, Cataluña

Inicio de Vigencia19 de Junio de 2002
Fin de Vigencia18 de Abril de 2002
Publicado enDiari Oficial de la Generalitat de Catalunya nº 3660 de 19/06/02

RESOLUCIÓ

TRE/1729/2002, de 18 d'abril, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni col·lectiu de treball de l'empresa Bertelsmann Márqueting Service España, SA (centre de Martorell) per als anys 2002 i 2003 (codi de conveni núm. 0811011).

Vist el text del Conveni col·lectiu de treball de l'empresa Bertelsmann Márqueting Service España, SA (centre de Martorell) subscrit pels representants de l'empresa i dels seus treballadors el dia 5 d'abril de 2002, i de conformitat amb el que disposen els articles 90.2 i 3 del Reial decret legislatiu 1/1995, de 24 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut dels treballadors; l'article 2.b) del Reial decret 1040/1981, de 22 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis col·lectius de treball; l'article 11.2 de la Llei orgànica 4/1979, de 18 de desembre, de l'Estatut d'autonomia de Catalunya, i altres normes d'aplicació,

Resolc:

-1 Disposar la inscripció del Conveni col·lectiu de treball de l'empresa Bertelsmann Márqueting Service España, SA (centre de Martorell) per als anys 2002 i 2003 al Registre de convenis de la Delegació Territorial de Treball de Barcelona.

-2 Disposar que el text esmentat es publiqui en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.

Barcelona, 18 d'abril de 2002

Francisca Antolinos i Jiménez

Delegada territorial de Barcelona

Traducció del text original signat per les parts

CONVENI

col·lectiu de l'empresa Bertelsmann Márqueting Service España, SA, per als anys 2002 i 2003

Article 1

Àmbit personal funcional i territorial

Aquest Conveni col·lectiu regula les relacions laborals entre l'empresa Bertelsmann Marketing Service España, SA, i el seu personal, amb relació laboral comuna, adscrit al centre de treball de Martorell (Barcelona), Gran Via Seat s/n, i és aquest l'expressió de l'acord lliurement adoptat per les parts en virtut de la seva autonomia col·lectiva, dins del marc de les disposicions legals reguladores d'aquesta matèria.

En tot el que no es preveu en el present Conveni col·lectiu, cal atenir-se al que s'ha establert en les disposicions normatives de caràcter general.

Article 2

Àmbit temporal

Aquest Conveni entra en vigor el dia següent de la seva signatura, i s'estén la seva vigència fins al 31 de desembre de 2003. No obstant això, les condicions econòmiques s'han de retrotraure a l'1 de gener de 2002, llevat aquelles en les quals expressament es disposi un període de vigència diferent.

Article 3

Denúncia i pròrroga

Qualsevol d'ambdues parts pot efectuar la denúncia del Conveni amb l'antelació mínima d'1 mes immediatament anterior a la data de la seva conclusió inicial o de qualsevol de les seves pròrrogues.

La denúncia s'ha de fer per escrit entre les parts, indicant si se'n demana la rescissió o la revisió i, en aquest últim cas, ha d'expressar els punts de modificació que es proposen.

Si el Conveni fos denunciat, aquest ha de continuar aplicant-se íntegrament fins a la signatura del següent que el substitueixi.

Article 4

Estructura professional. Mobilitat funcional. Cobertura de vacants

4.1 La classificació del personal d'aquest Conveni ve determinada per l'adscripció a un dels següents grups professionals:

Grup professional 1

Categoria:

Gerent.

Grup professional 2

Categoria:

Director d'Unitat de Negoci.

Llocs que incideixen molt directament en l'èxit de l'empresa. La persona que ocupi aquest lloc ha d'acreditar una formació de nivell mitjà o superior i ha de dominar les tècniques de direcció en la seva respectiva unitat. L'experiència requerida és molt àmplia i cal haver-la adquirit en llocs iguals a l'ocupat. El seu grau d'iniciativa ha de ser total i ha de reportar directament a Gerència. Els objectius del càrrec els fixa conjuntament amb Gerència i és responsable del seu compliment. Té comandament directe i funcional en àrees importants de l'empresa. Manté contactes amb la resta de l'organització i amb l'exterior, negociant i assolint acords d'importància. Normalment tracta amb dades confidencials, no només de la seva àrea de responsabilitat, sinó també del conjunt de l'empresa. Els errors que cometi en el seu lloc tenen conseqüències importants, tant d'ordre econòmic com d'imatge externa i de clima intern. Ha de viatjar.

Grup professional 3

Categories:

Cap de secció.

Product manager.

Cap d'administració.

Cap de manteniment.

Cap d'informàtica.

Key account manager (cap de comptes).

Llocs de treball que incideixen directament en l'èxit de l'empresa. La persona que ocupi aquest lloc ha d'acreditar una formació de nivell mitjà o superior i ha de conèixer les tècniques de gestió de la seva àrea. L'experiència requerida és molt àmplia i l'ha d'haver adquirit en llocs iguals a l'ocupat. El product manager ha de conèixer com a mínim 2 idiomes estrangers i en el cas del KAM requereix domini de l'idioma anglès, així com dots comercials per al creixement de la cartera de serveis. El seu grau d'iniciativa ha de ser molt alt i ha de reportar a Gerència o a la seva Direcció d'Unitat de Negoci. Els objectius els fixa conjuntament amb el seu cap i és responsable del seu compliment. Pot tenir comandament directe i funcional sobre altres empleats. Ha de mantenir contactes amb la resta de l'organització i amb l'exterior, negociant i assolint acords d'importància. Normalment tracta amb dades confidencials de la seva àrea de responsabilitat. Els errors que cometi en el seu lloc de treball tenen conseqüències importants, tant d'ordre econòmic com d'imatge externa o de clima intern. El product manager ha de viatjar.

Grup professional 4

Categoria:

Venedor.

Llocs que incideixen en l'èxit de l'empresa. La persona que ocupi aquest lloc ha d'acreditar formació de nivell mitjà o superior sobre tècniques de gestió de l'àrea comercial. L'experiència requerida és molt àmplia i ha de conèixer el mercat en llocs iguals a l'ocupat. El seu grau d'iniciativa ha de ser elevat i ha de reportar al seu cap de secció o al seu director d'Unitat de Negoci. Els objectius els fixa conjuntament amb el seu cap i és responsable del seu compliment. Ha de mantenir contactes bàsicament amb l'exterior, negociant i assolint acords d'importància. Normalment tracta amb dades confidencials de la seva àrea de responsabilitat. Els errors que cometi en el seu lloc de treball tenen conseqüències importants d'ordre econòmic o d'imatge externa. Ha de viatjar.

Grup professional 5

Categories:

Key account (cap de compte o de projecte).

Coordinador de producte.

Tècnic d'estructura A .

Llocs amb incidència normal en l'èxit de l'empresa. La persona que ocupi aquest lloc ha d'acreditar una formació de nivell mitjà o superior i ha de conèixer tècniques específiques de la seva àrea i en el cas del KA requereix domini de l'idioma anglès, així com dots comercials. L'experiència requerida és molt àmplia i ha d'haver estat adquirida en llocs similars a l'ocupat. El seu grau d'iniciativa ha de ser elevat i ha de reportar al seu cap o cap superior. Treballa partint d'objectius fixats i és responsable de complir-los. Manté contactes amb la resta de l'organització o amb alguns clients. Pot tenir comandament directe i funcional sobre alguna part de la unitat de negoci. Tracta amb dades confidencials de la seva àrea de responsabilitat. Els errors que cometi en el seu lloc de treball tenen conseqüències importants d'ordre econòmic o d'imatge externa.

Grup professional 6

Categories:

Cap de torn.

Tècnic d'informàtica.

Tècnic d'estructura B.

Planificador de producció.

Llocs de treball amb incidència normal en l'èxit de l'empresa. La persona que ocupi aquest lloc ha d'acreditar una formació en tècniques específiques de la seva àrea i, en el cas dels caps de torn, en conducció de personal. L'experiència requerida és àmplia i ha d'haver estat adquirida en llocs similars a l'ocupat. Treballa seguint objectius fixats. Tracta amb dades confidencials de la seva àrea de responsabilitat. Els errors que cometi en el seu lloc de treball tenen conseqüències d'ordre econòmic o d'imatge externa.

Grup professional 7

Categories:

Tècnic classificador.

Tècnic de manteniment de primera.

Maquinista de primera.

Coordinador del grup de màquines.

Magatzemer.

Informàtic.

Tècnic de coordinació.

Administratiu A.

Supervisor service centre.

Tècnic d'estructura C.

Llocs de tècnic especialitzat, amb un alt nivell d'experiència en el camp de la classificació, la manipulació i la distribució, a través de treballs manuals o coordinant l'ús de tot tipus de maquinària. Aquest lloc comporta prendre iniciatives davant de problemes no previstos i poden tenir comandament funcional sobre altres operaris.

Treballs molt especialitzats en qualsevol aspecte del manteniment de l'edifici, la maquinària o les instal·lacions.

Treballs d'emmagatzematge que comportin la conducció del toro per emmagatzemar i desemmagatzemar tot tipus de mercaderies, i, al mateix temps, tasques administratives derivades d'aquests moviments. Coordinació de la feina d'altres persones.

Atenció als clients i seguiment de l'evolució dels diferents serveis que l'empresa ofereix.

Treballs administratius molt complexos, amb domini dels suports informàtics estàndards o específics de l'empresa i amb coneixements d'un idioma estranger, actuant amb total iniciativa davant de temes complexos.

En el cas del supervisor de service centre es necessita capacitat d'organització de les tasques de l'equip d'agents segons càrrega de treball en cada moment existent i capacitat per comprendre i sintetitzar processos.

Tècnics en informàtica de nivell mitjà, han de conèixer amb profunditat els paquets d'ofimàtica, controlar el 400 en l'àmbit d'operador i/o fer programacions senzilles.

Tècnics en diferents departaments de l'empresa que es trobin en període de formació o bé que facin tasques de suport a altres tècnics qualificats del seu mateix departament.

Maneig de màquina complexa amb alt nivell d'iniciativa i coordinació de la feina d'altres persones.

Grup professional 8

Categories:

Maquinista de segona.

Coordinador de grup de manuals.

Oficial de...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR