Acuerdo - Ayuntamiento de Campdevànol personal funcionario, Cataluña

Inicio de Vigencia 1 de Julio de 2002
Fin de Vigencia31 de Diciembre de 2003

RESOLUCI” TIC/680/2003, de 13 de febrer, per la qual es disposa la inscripciÛ, el dipÚsit i la publicaciÛ de l'Acord de condicions per a funcionaris de l'Ajuntament de Campdev‡nol amb vigËncia des de l'1.7.2002 fins al 31.12.2003 (codi de conveni n˙m. 1701832).

Vist el text de l'Acord de condicions de treball del personal funcionari de l'Ajuntament de Campdev‡nol, subscrit per les parts negociadores en data 21 d'octubre de 2002, i de conformitat amb el que disposen l'article 36 de la Llei 9/1987, de 12 de juny (BOE de 17.6.1987), segons la redacciÛ que en fa la Llei 7/1990, de 19 de juliol (BOE de 20.7.1990); l'article 11.2 de la Llei org‡nica 4/1979, de 18 de desembre, de l'Estatut d'autonomia de Catalunya, i altres normes d'aplicaciÛ;

Vista l'aprovaciÛ expressa de 25 d'octubre de 2002 per l'Úrgan de govern competent, segons el que disposa l'article 35 de l'esmentada Llei 7/1990,

Resolc:

-1††Disposar la inscripciÛ de l'Acord de condicions de treball del personal funcionari de l'Ajuntament de Campdev‡nol amb vigËncia des de l'1.7.2002 fins al 31.12.2003 (codi de conveni n˙m. 1701832) al Registre de convenis de la SubdirecciÛ General d'Afers Laborals i d'OcupaciÛ de Girona.

-2††Ordenar-ne el dipÚsit a l'oficina corresponent d'aquesta SubdirecciÛ General.

-3††Disposar que l'Acord es publiqui al DOGC.

Notifiqueu aquesta ResoluciÛ a la ComissiÛ Negociadora de l'Acord.

Girona, 13 de febrer de 2003

Montserrat Gonz·lez i FalcÛ

Subdirectora General d'Afers Laborals

i d'OcupaciÛ de Girona en funcions

TranscripciÛ literal del text signat per les parts

ACORD

de condicions de treball del personal funcionari de l'Ajuntament de Campdev‡nol 2002-2003

CapÌtol 1

Condicions generals

Article 1

Finalitat

El present Acord tÈ com a objectiu primordial, que ha de presidir la seva interpretaciÛ, assolir les finalitats seg¸ents:

  1. †La unificaciÛ de la normativa reguladora de les condicions de treball del personal funcionari al servei de l'Ajuntament de Campdev‡nol, per solucionar els problemes de tot ordre que planteja la multiplicitat de reglamentacions de treball aplicables als esmentats treballadors, d'acord amb la diversitat de les activitats que realitzen.

Article 2

¿mbit personal i funcional

El contingut d'aquest Acord s'ha d'aplicar a tot el personal funcionari que presta els seus serveis a l'Ajuntament de Campdev‡nol.

Article 3

¿mbit temporal

Aquest Acord entra en vigor, una vegada firmat per la Mesa de NegociaciÛ, a partir de la seva aprovaciÛ definitiva pel Ple Municipal. TÈ vigËncia des de l'1 de juliol de 2002 fins al 31 de desembre del 2003. Les puges pactades pel 2002 s'han de cobrar amb efectes de l'1 de juliol.

Article 4

Den˙ncia i prÚrroga del Acord

Aquest Acord s'ha de prorrogar t‡citament per anys naturals, sempre que no sigui denunciat per alguna de les parts amb almenys 3 mesos d'antelaciÛ des de la seva finalitzaciÛ.

Article 5

Condicions mÈs beneficioses i garantia personal

Aquest Acord no afecta les condicions mÈs beneficioses del personal que siguin vigents en virtut de disposicions legals, normes convencionals o usos i costums.

Article 6

ComissiÛ Parit‡ria d'InterpretaciÛ

Aquest Acord s'ha d'interpretar d'acord amb el sentit gramatical de les seves cl‡usules i tenint en compte els objectius que es persegueixen en signar-lo.

En un termini de 15 dies a partir de l'aprovaciÛ del Acord s'haur‡ de constituir una ComissiÛ Parit‡ria integrada per 2 representants dels treballadors funcionaris i 2 per l'empresa. Ambdues parts poden utilitzar els serveis de 2 assessors, amb veu i sense vot. Les reunions de la ComissiÛ s'han de realitzar a peticiÛ de qualsevol de les parts, dins del terme de 7 dies a partir de la peticiÛ i en el dia i hora convingut per ambdues parts.

La ComissiÛ ha de comenÁar a reunir-se a partir del 2n trimestre de 2002 per analitzar temes de matËria de personal amb la finalitat d'homogeneÔtzar criteris relatius a les promocions de personal, la productivitat, la valoraciÛ dels llocs de treball, la formaciÛ contÌnua, els fons socials, la flexibilitat hor‡ria, el compliment d'obligacions funcionaris, la seguretat i higiene i d'altres que es puguin proposar.

CapÌtol 2

Condicions econÚmiques

Article 7

Retribucions

L'increment retributiu per a l'any 2002 Ès el que estableix la Llei de pressupostos de l'Estat respecte de les retribucions corresponents a l'exercici 2001. AixÌ com les pel 2003.

Les quanties de les retribucions b‡siques, triennis i nivells de CD sÛn per a l'any 2002 les que figuren en l'Annex I.

Les retribucions Ìntegres per a cadascuna de les categories per a l'exercici 2002 sÛn les que figuren en l'Annex II d'aquest Acord.

L'estructura salarial definitiva s'ha de reflectir en la plantilla municipal que ha de definir les retribucions que corresponguin a cada lloc de treball.

Article 8

Sou i pagues extraordin‡ries

El sou queda determinat pel grup d'assimilaciÛ que, a nivell de plantilla, tingui establerta la plaÁa que ocupi el treballador. Els diferents grups d'assimilaciÛ estan determinats en l'art. 25 de la Llei 30/1984, de mesures per a la reforma de la FunciÛ P˙blica, i la quantia del sou l'estableix anualment la Llei de pressupostos generals de l'Estat.

Les pagues extraordin‡ries sÛn 2 en l'exercici 2002 i es meriten els mesos de juny i desembre. L'import Ès la suma del sou base, l'antiguitat, i un augment lineal de 30,50 euros per a tot el personal. En cada paga. Pel 2003 les pagues esmentades de juny i desembre han d'augmentar en 45,08 euros mÈs cadascuna. El treballador de nou ingrÈs ha de percebre la part proporcional al temps treballat. Tanmateix, el personal que treballa a temps parcial l'hi correspon la seva part proporcional.

Article 9

Antiguitat

La valoraciÛ de l'antiguitat ha de ser d'acord amb els triennis i pels imports fixats per al personal funcionari en la Llei de Pressupostos de l'Estat segons els diferents grups. Es meriten des de la data d'ingrÈs.

Article 10

Complement de destÌ

…s el concepte retributiu destinat a remunerar el lloc de treball que s'exerceixi, segons el nivell assignat pel Ple Municipal.

Els complements de destÌ mÌnims fixats en funciÛ dels grups de titulaciÛ sÛn a partir de l'1 de juliol de 2002, els seg¸ents:

Grup A: 22

Grup B: 18

Grup C: 14

Grup D: 12

Grup E: 10

Tot aixÚ sens perjudici que per disposicions de car‡cter normatiu s'estableixin altres mÌnims superiors als assenyalats anteriorment.

Article 11

Complement especÌfic

El complement especÌfic est‡ destinat a retribuir les condicions particulars d'alguns llocs de treball en atenciÛ a la seva especial dificultat tËcnica, dedicaciÛ, incompatibilitat, responsabilitat, perillositat o penositat. La quantia Ès la fixada pel Ple Municipal i ha de figurar en un cat‡leg derivat de la plantilla i ordenat per llocs de treball. De l'esmentat cat‡leg, se n'ha de lliurar cÚpia al delegat de personal que, aixÌ mateix, ha de rebre informaciÛ de totes les variacions que es produeixin per noves assignacions.

Per l'any 2002 el personal de brigades i netejadores tenen un plus de 33,06 euros si fan tota la jornada. A la resta la part proporcional al temps de treball.

Article 12

Complement de productivitat

Tal com est‡ establert en la normativa vigent, el Ple Municipal ha d'aprovar la quantitat global corresponent a complement o plus de productivitat.

La distribuciÛ individual de l'esmentat complement la realitza l'Úrgan municipal que tingui atribuÔda l'esmentada competËncia.

Les quantitats que es concedeixin per aquest concepte han de ser de coneixement p˙blic de tot el personal, aixÌ com del delegat de personal.

Poden revisar-se els conceptes d'aplicaciÛ del complement de productivitat per incorporar-los a l'estructura estable del complement especÌfic quan les caracterÌstiques del lloc de treball aixÌ ho aconsellin.

Article 13

Gratificacions per serveis extraordinaris

En casos excepcionals, es pot requerir el personal municipal per portar a terme treballs fora de la jornada habitual, per imprevistos o causes de forÁa major. En la resta de casos, per necessitats especÌfiques del servei, i sempre que sigui possible, l'oferiment de serveis especials o extraordinaris s'ha de fer a tot el personal que estigui en condicions de fer-los.

Per aconseguir una reducciÛ en la prestaciÛ dels esmentats serveis extraordinaris, s'estableix la necessitat d'autoritzaciÛ prËvia per part de l'‡rea corresponent, i es fixa en 80 el nombre m‡xim d'hores extraordin‡ries per treballador en el perÌode d'1 any.

En aquells casos en quË en un determinat servei es realitzi un nombre excessiu d'hores extraordin‡ries, la ComissiÛ Parit‡ria d'InterpretaciÛ del Acord pot proposar la reorganitzaciÛ de l'esmentat servei.

La valoraciÛ del pagament dels serveis especials o extraordinaris en el perÌode de vigËncia del Acord s'ha de realitzar a partir de l'aprovaciÛ del Acord pel Ple municipal, prenent com a referËncia les quantitats per hora seg¸ents (imports en euros):

G = grup; H = hora normal; HE = hora extra; HFN = hora festiva o nocturna.

G

H

HE

HFN

⁄nic

10,83

14,42

Festa Major

24,04 o 2 dies de festa

De com˙ acord amb el treballador afectat, els serveis extraordinaris tambÈ es poden compensar amb hores o dies de descans. La compensaciÛ Ès d'1.30 hores per cada hora extraordin‡ria i de 2 hores si els serveis extraordinaris sÛn nocturns o festius.

Article 14

Indemnitzacions per raÛ del servei

S'estableixen les quantitats per...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR