Convenio colectivo - UTE Sant Quirze (Fomento de Construcciones y Contratas, SA, i Serveis Integrals de Manteniment Rubatec, SA), Barcelona

Inicio de Vigencia 1 de Enero de 2007
Fin de Vigencia31 de Diciembre de 2011
Publicado enDiari Oficial de la Generalitat de Catalunya nº 5193 de 12/08/2008

BODY LINK="#0000ff" VLINK="#800080">

RESOLUCIÓ TRE/2535/2008, de 21 de maig, per la qual es disposenla inscripció i la publicació del Conveni col·lectiu de treball de l'empresa UTE Sant Quirze del Vallès (Fomento de Construcciones y Contratas, SA, i Serveis Integrals de Manteniment Rubatec, SA, per als serveis de recollida i transports d'escombraries, neteja viària, deixalleria i altres serveis de Sant Quirze del Vallès) per als anys 2007-2011 (codi de conveni núm. 0812481). Vist el text del Conveni col·lectiu de treball de l'empresa UTE Sant Quirze del Vallès (Fomento de Construcciones y Contratas, SA, i Serveis Integrals de Manteniment Rubatec, SA, per als serveis de recollida i transports d'escombraries, neteja viària, deixalleria i altres serveis de Sant Quirze del Vallès), subscrit pels representants de l'empresa i pels dels seus treballadors el dia 21 de setembre de 2007, i de conformitat amb el que disposen l'article 90.2 i 3 del Reial decret legislatiu 1/1995, de 24 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut dels treballadors; l'article 2.b) del Reial decret 1040/1981, de 22 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis col·lectius de treball; el Decret 326/1998, de 24 de desembre, de reestructuració de les delegacions territorials del Departament de Treball, modificat pel Decret 106/2000, de 6 de març, de reestructuració parcial del Departament de Treball; el Decret 199/2007, de 10 de setembre, de reestructuració del Departament de Treball, i altres normes d'aplicació, Resolc: .1 Disposar la inscripció del Conveni col·lectiu de treball de l'empresa UTE Sant Quirze del Vallès (Fomento de Construcciones y Contratas, SA, i Serveis Integrals de Manteniment Rubatec, SA, per als serveis de recollida i transports d'escombraries, neteja viària, deixalleria i altres serveis de Sant Quirze del Vallès) per als anys 2007-2011 (codi de conveni núm. 0812481) al Registre de convenis dels Serveis Territorials del Departament de Treball a Barcelona. .2 Disposar que el text esmentat es publiqui al DOGC. Barcelona, 21 de maig de 2008 Elisenda Giral i Masana Directora dels Serveis Territorials a Barcelona Traducció del text original signat per les parts CONVENI col·lectiu de treball de l'empresa UTE Sant Quirze del Vallès (Fomento de Construcciones y Contratas, SA, i Serveis Integrals de Manteniment Rubatec, SA, per als serveis de recollida i transport d'escombraries, neteja viària, deixalleria i altres serveis de Sant Quirze del Vallès) per als anys 2007-2011 Capítol 1 Condicions generals Article 1 Àmbit funcional El present Conveni és d'aplicació a tot el personal de l'empresa UTE Sant Quirze del Vallès, constituïda per les empreses Fomento de Construcciones y Contratas, SA i Serveis Integrals de Manteniment Rubatec, SA, que presta els seus serveis al centre de treball de Sant Quirze del Vallès i està assignat a la prestació dels serveis de recollida i transport d'escombraries, neteja viària, deixalleria i altres serveis contractats per l'empresa amb l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès. Article 2 Vigència, durada, pròrroga i denúncia Sense perjudici de la seva publicació en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, aquest Conveni entra en vigor a tots els efectes el dia 1 de gener de 2007, i finalitza la seva vigència el dia 31 de desembre de 2011, no obstant això, quant als efectes econòmics i creació de categories, entren en vigor a partir del moment en què s'indiqui als articles o disposicions corresponents d'aquest Conveni. Aquest Conveni s'entén prorrogat d'any en any per tàcita reconducció, si qualsevol de les parts no formula denúncia de rescissió o revisió dins del termini que va dels 3 mesos i 1 dia al dia del seu acabament. Article 3 Vinculació a la totalitat Aquest Conveni constitueix un tot únic i indivisible basat en l'equilibri de les recíproques obligacions i mútues contraprestacions assumides per les parts, i com a tal, han de ser objecte de consideració conjunta, i queden aquestes mútuament vinculades al compliment de la seva totalitat. En conseqüència no poden prendre's aïlladament alguna o algunes de les matèries pactades. Article 4 Absorció i compensació Les retribucions establertes al present Conveni compensen i absorbeixen totes les aquí existents en el moment de la seva entrada en vigor, sigui quina sigui la seva naturalesa o origen. Els augments de retribucions que puguin produir-se en el futur per disposicions legals de general aplicació, conveni o contractes individuals, només poden afectar les condicions pactades al present Conveni quan, considerades globalment les noves retribucions en còmput anual, superin les aquí pactades. En cas contrari, han de ser compensades i absorbides per aquestes últimes, mantenint el present Conveni, en els seus propis termes, en la forma i condicions pactades. Article 5 Comissió Mixta de Seguiment A partir de l'entrada en vigor del present Conveni, es constitueix una Comissió amb la denominació de l'epígraf, composta paritàriament per 3 representants de l'empresa i 3 dels treballadors. La Comissió s'ha de reunir a petició de qualsevol de les parts i assumeix les funcions d'interpretació i vigilància del que s'ha pactat. Ha d'informar així mateix d'aquelles peticions que els treballadors formulin a l'empresa que no estiguin previstes en aquest Conveni. Article 6 Garanties ad personam Partint del que estableix l'Acta d'acords de data 31 d'agost de 2007, realitzat entre l'empresa i la representació dels treballadors dels serveis de recollida d'escombraries i neteja viària de Sant Quirze del Vallès, s'han de respectar aquelles situacions específiques que amb caràcter global s'han pactat en aquest Conveni i s'han de mantenir estrictament ad personam. A l'annex 2 a aquest Conveni, apareix la relació nominal de treballadors amb els imports econòmics de les seves garanties personals així com el concepte o conceptes pels quals es perceben. El personal que figura a l'annex 2 ha de percebre l'import consignat com a garantia personal amb efectes del dia 1 de setembre de 2007. El personal del servei de recollida d'escombraries sistema antic (1 conductor i 2 peons), i que fins a la data ha vingut percebent els plus d'acabament de serveis, recollida d'herbes i locomoció, en les quanties previstes en convenis anteriors, ha de percebre com a garantia personal, a partir del mes de setembre de 2007 i en anys successius la diferència econòmica que resulti de restar l'import total anual del salari de la categoria de conductor C, més el plus de l'article 26 i l'import total anual que per tots els conceptes estiguin percebent el conductor de recollida fins al 31 de desembre de 2006 més l'increment pactat de l'IPC de Catalunya més 0,50 per a 2007 i quant al peó a partir del mes de setembre de 2007, i en anys successius la diferència econòmica que resulti de restar l'import total anual del salari de la categoria de peó i l'import total anual que per tots els conceptes estiguin percebent el peó de recollida fins al 31 de desembre de 2006 més l'increment pactat de l'IPC de Catalunya més 0,50 per a 2007. La percepció dels esmentats imports com a garantia personal obliga aquests treballadors a continuar complint amb el compromís de recollir totes les escombraries dins de la jornada laboral. Article 7 Interpretació del Conveni El present Conveni s'ha d'interpretar d'acord amb el sentit gramatical de les seves clàusules i en consideració als objectius que es persegueixen en signar-lo. Capítol 2 Condicions de treball Article 8 Jornada i horari La jornada de treball és de 35 hores setmanals durant la vigència del Conveni. Els horaris de treball són els següents: a) Serveis de neteja viària i diversos 1. Personal amb contracte en vigor en data 31 de gener de 2006, excepte personal servei de recollida sistema antic: dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 6 a 12 hores 48 minuts; dimecres de 6 a 11 hores 48 minuts i de 15 a 16 hores per mercat ambulant; dissabtes 1 de cada 4 de 6 a 10 hores. En el servei de neteja viària d'aquest personal, l'horari de treball s'ha d'efectuar de manera que els treballadors tinguin alternativament 1 dissabte de treball i 3 dissabtes lliures. El servei de neteja del mercat ambulant dels dimecres s'ha de realitzar preferentment pel personal que treballi en el torn de tarda. I només si no hi ha personal suficient del torn de tarda, l'esmentat servei l'ha de prestar la resta de personal (peons i operaris conductors de segona) per rotació en horari partit. Als serveis de neteja viària i diversos s'ha d'assignar com a mínim un total de 12 persones per garantir el treball de...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR