Convenio colectivo - Ajuntament de Castellví de Rosanes, Barcelona

Inicio de Vigencia 7 de Septiembre de 2001
Fin de Vigencia 7 de Septiembre de 2001
Publicado enDiari Oficial de la Generalitat de Catalunya nº 3469 de 07/09/01

RESOLUCIÓ

de 12 de juliol de 2001, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni col·lectiu de treball del personal laboral de l'Ajuntament de Castellví de Rosanes per als anys 2000-2002 (codi de conveni núm. 0811800).

Vist el text del Conveni col·lectiu de treball del personal laboral de l'Ajuntament de Castellví de Rosanes, subscrit pels representants de l'empresa i dels seus treballadors el dia 26 de març de 2001, i de conformitat amb el que disposen l'article 90.2 i 3 del Reial decret legislatiu 1/1995, de 24 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut dels treballadors; l'article 2.b) del Reial decret 1040/1981, de 22 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis col·lectius de treball; l'article 11.2 de la Llei orgànica 4/1979, de 18 de desembre, de l'Estatut d'autonomia de Catalunya, i altres normes d'aplicació,

Resolc:

-1 Disposar la inscripció del Conveni col·lectiu de treball del personal laboral de l'Ajuntament de Castellví de Rosanes per als anys 2000-2002 al Registre de convenis de la Delegació Territorial de Treball de Barcelona.

-2 Disposar que el text esmentat es publiqui al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.

Barcelona, 12 de juliol de 2001

Francisca Antolinos i Jiménez

Delegada territorial de Barcelona

Transcripció literal del text signat per les parts

CONVENI

col·lectiu de treball del personal laboral de l'Ajuntament de Castellví de Rosanes

  1. Disposicions generals

    1.1. Les normes i disposicions contingudes en aquest Conveni de condicions laborals i econòmiques seran d'aplicació a tot el personal laboral de l'Ajuntament de Castellví de Rosanes.

    1.2. Al personal afectat pel present Conveni li seran respectades les seves condicions superiors que pogués tenir acreditades amb anterioritat, amb caràcter personal, considerades en còmput anyal i en garantia global.

    1.3. Aquest Conveni regirà des del dia 1 de gener de 2000 fins al dia 31 de desembre de 2002, excepte en aquells aspectes que s'assenyalen expressament, un cop estigui signat pels representants dels treballadors de l'Ajuntament.

    1.4. Aquest Conveni podrà ser denunciat, totalment o parcialment, davant l'autoritat laboral, per qualsevol de les dues parts, amb una antelació mínima de 2 mesos abans que finalitzi la seva vigència. En cas que no existeixi expressament cap denúncia de les parts o fins que no s'arribi a un acord exprés, aquest resta prorrogat automàticament per períodes anuals.

    1.5. Resta constituïda la Comissió Paritària i de seguiment, control i desenvolupament d'aquest Conveni. La mateixa es compondrà de 6 membres, 3 per la part de la Corporació i altres 3 per la representació sindical.

    La Comissió Paritària es reunirà quan ho sol·liciti qualsevol de les parts, amb un previ avís mínim de 24 hores. El seu funcionament es fixarà de mutu acord entre les parts i les seves resolucions seran executives.

  2. Règim de treball

    2.1. El personal laboral de la plantilla es classifica en els grups professionals establerts en l'annex 1. Aquesta relació no és definitiva i queda oberta a qualsevol inclusió, atenent les peculiaritats d'alguns tipus de treballs o professions que poden sorgir durant el període d'aplicació d'aquest acord.

    2.2. S'estableix una jornada laboral ordinària de 1.605 hores en còmput anyal, a raó de 37,5 hores setmanals.

    2.3. Tot el personal disposarà d'un descans no recuperable de 30 minuts, per esmorzar o berenar, sempre i quan la jornada sigui de 6 o més hores de treball continuades, i 20 minuts, quan no ho sigui, en aquest cas, dins del lloc de treball i sense interrompre el servei.

    2.4. Serà obligatori avisar de les absències del lloc de treball i de les causes amb caràcter previ i/o, en tot cas, dintre de les 24 hores següents.

    2.5. Al principi de cada any els diferents departaments o serveis disposaran del seu propi calendari anyal. Aquests calendaris tindran en compte la jornada anual pactada.

    2.6. Tot el personal té dret a unes vacances de 22 dies laborables, entenent per dies laborables de dilluns a divendres; per períodes de treball inferiors a l'any s'aplicarà la part proporcional al període treballat.

    2.7. En període de Nadal el personal gaudirà de 3 dies festius retribuïts, a programar de forma que sempre estigui garantit el 50% del servei.

    2.8. El pla de vacances anual serà elaborat conjuntament entre l'Ajuntament i els representants del personal, i estarà enllestit abans del dia 30 d'abril.

    2.9. Les vacances es realitzaran preferentment en els mesos de juliol i agost, sempre que el servei resti garantit al 50%. Per tant, el personal també tindrà la possibilitat de realitzar les seves vacances en 2 períodes sempre que existeixi acord entre el sol·licitant i la corporació.

    2.10. La jornada laboral a realitzar pel personal serà la següent:

    Personal administratiu

    En jornada partida (de setembre a juliol): de dilluns a divendres, matins, de 9 a 14.30 hores; dimarts i dijous, tardes, de 15.30 a 20.30 hores.

    En jornada intensiva (agost): de 8 a 15.00 hores.

    Personal de neteja

    De dilluns a divendres, en el mateix horari que vénen realitzant.

    Personal de brigada

    En jornada intensiva: de dilluns a divendres, de 7.00 a 14.30 hores.

    Policia local

    De dilluns a divendres, en jornada intensiva, de 8.00 a 14.30 hores (32,5 hores); dimarts, de 15.30 a 18 hores (2,5 hores); caps de setmana alterns: dissabte o diumenge, de 9.30 a 14.30 hores (5 hores)

    Conserge Centre Cívic

    De dilluns a diumenge: el que ve realitzant (30 hores) i lliurar el dijous.

    Excepcionalment podran existir jornades reduïdes per a llocs de treball específics, quan així constin expressament en la plantilla.

    2.11. L'Ajuntament podrà efectuar modificacions en els horaris de determinats llocs de treball, previ consentiment dels afectats o dels representants dels treballadors.

    2.12. Durant la vigència d'aquest Conveni s'estudiarà el còmput de les hores extres que es fan a cada lloc de treball per tal de procurar, en aquells llocs en què sigui necessari, l'increment de la plantilla mitjançant noves contractacions fixes, temporals o fixes a temps parcial.

    2.13. Quan existeixi una plaça vacant, tindrà preferència per ocupar-la amb caràcter voluntari la persona que ho sol·liciti i, en cas que ho sol·liciti més d'una persona, tindrà preferència la de més antiguitat en l'Ajuntament.

    2.14. Al personal que sigui assignat per fer funcions d'inferior categoria se li respectaran íntegrament les condicions salarials que percebia amb anterioritat.

    2.15. Quan el personal passi a ocupar un lloc de treball de categoria superior, li correspondrà també el nivell salarial amb què estigui dotat aquell lloc de treball, de conformitat amb el que indica el RPSEL. En cas de substitucions temporals d'una categoria superior, i sempre que se sobrepassin els 15 dies consecutius, el substitut cobrarà les mateixes retribucions, sense triennis, corresponents al lloc de treball ocupat temporalment.

    ...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR