Convenio colectivo - Personal funcionari de l'Ajuntament de Cassà de la Selva, Cataluña

Inicio de Vigencia 1 de Enero de 2006
Fin de Vigencia31 de Diciembre de 2008
Publicado enDiari Oficial de la Generalitat de Catalunya nº 4815 de 06/02/2007

RESOLUCIÓ

TRI/4511/2006, de 6 de novembre, per la qual s'ordena la inscripció, el dipòsit i la publicació de l'Acord regulador de condicions de treball del personal funcionari de l'Ajuntament de Cassà de la Selva per a 2006-2008 (codi de conveni núm. 1701552).

Vist l'Acord regulador de condicions de treball del personal funcionari de l'Ajuntament de Cassà de la Selva, signat d'una banda pels representants de l'empresa i, de l'altra, pels dels seus treballadors el dia 12 de desembre de 2005, i de conformitat amb el que disposa l'article 36 de la Llei 9/1987, de 12 de juny, segons redacció donada per la Llei 7/1990, de 19 de juliol, i l'article 170.1 j) de la Llei orgànica 6/2006, de 19 de juliol, de reforma de l'Estatut d'autonomia de Catalunya, i altres normes concordants;

Vista l'aprovació expressa de 22 de desembre de 2005 per l'òrgan de govern competent segons el que disposa l'article 35 de l'esmentada Llei 9/1987,

Resolc:

.1 Ordenar la inscripció de l'Acord regulador de les condicions de treball del personal funcionari de l'Ajuntament de Cassà de la Selva per als anys 2006-2008 (codi de conveni núm. 1701552) en el Registre dels Serveis Territorials de Treball i Indústria a Girona.

.2 Ordenar-ne el dipòsit a l'oficina corresponent d'aquests Serveis Territorials.

.3 Disposar que l'Acord esmentat es publiqui en el DOGC.

Notifiqueu aquesta Resolució a la Comissió Negociadora del Pacte.

Girona, 6 de novembre de 2006

P. A. (art. 5 del Decret 326/1998, de 24 de desembre, DOGC de 24.12.1998)

Mercè Nadal Farreras

Secretària dels Serveis Territorials a Girona

Transcripció literal del text signat per las parts

ACORD

regulador de condicions de treball del personal funcionari de l'Ajuntament de Cassà de la Selva, per als anys 2006-2008

Capítol 1

Condicions generals

Article 1

Finalitat

El present Acord té com a objectiu primordial, que ha de presidir la seva interpretació, assolir les finalitats següents:

La unificació de la normativa reguladora de les condicions de treball del personal funcionari al servei de l'Excm. Ajuntament de Cassà de la Selva, per solucionar els problemes de tot ordre que planteja la multiplicitat de reglamentacions de treball aplicables als treballadors esmentats, d'acord amb la diversitat de les activitats que exerceixen.

Article 2

Àmbit personal i funcional

2.1. El present Acord és aplicable, en tot el seu contingut, al personal funcionari que ocupi plaça, amb caràcter fix, en la plantilla, a excepció del personal que es trobi en situació de suspensió provisional del servei.

2.2. També s'ha d'aplicar al personal funcionari, que presti serveis en places vacants de la plantilla.

Article 3

Àmbit temporal

Aquest Acord entra en vigor l'endemà de la seva signatura per les parts negociadores, condicionat per a la seva aprovació definitiva pel Ple Municipal, a partir de la seva publicació, a instància del Departament de Treball i Indústria de la Generalitat, en el DOGC. Aquest Acord té vigència de l'1 de gener de 2006 fins al 31 de desembre de 2008.

Article 4

Pròrroga provisional i denúncia

L'Acord ha de quedar prorrogat per tàcita reconducció, per períodes successius d'1 any, si cap de les parts no formula cap denúncia de revisió o resolució abans de l'1 d'octubre de cada any.

Un cop denunciat, aquest Acord ha de seguir vigent, a tots els efectes, fins a l'entrada en vigor de l'acord nou signat.

Article 5

Condicions més beneficioses i garantia personal

Aquest Acord no ha d'afectar les condicions més beneficioses per al personal, que siguin vigents en virtut de disposicions legals.

Article 6

Comissió Paritària d'Interpretació

El present Acord s'ha d'interpretar d'acord amb el sentit gramatical de les seves clàusules i tenint en compte els objectius que es persegueixen en signar-lo

La Comissió Paritària d'Interpretació, l'han d'integrar els 2 delegats de personal i 2 representants per l'empresa. Ambdues parts poden utilitzar els serveis de 2 assessors, amb veu i sense vot. Les reunions de la Comissió s'han de realitzar a petició de qualsevol de les parts, dins del terme de 7 dies a partir de la petició i en el dia i hora convingut per ambdues parts.

Capítol 2

Condicions econòmiques

Article 7

Retribucions

L'estructura i el règim de retribucions són els establerts legalment per a la funció pública local i, en particular, els resultants del Reial decret 861/1986, de retribucions dels funcionaris de l'Administració local i del reglament català del personal al servei de les entitats locals (Decret 214/1990).

L'increment general per al conjunt de retribucions dels empleats municipals per a l'any 2006, ha de ser l'establert en els Pressupostos generals de l'Estat, respecte a les de l'any 2005.

Per l'any 2007 l'increment general de retribucions que s'han incloure en l'Avantprojecte de llei de pressupostos generals de l'Estat, ha de ser igual o s'ha de negociar en la previsió pressupostària d'inflació per l'esmentat exercici.

Les retribucions íntegres per a cadascuna de les categories per a l'exercici de l'any en curs són les que figuren en els pressupostos municipals i en la relació de llocs de treball.

L'estructura salarial definitiva s'ha de reflectir en la plantilla municipal que defineix les retribucions que corresponguin a cada lloc de treball.

Article 8

Sou i pagues extraordinàries

El sou ve determinat pel grup d'assimilació que, a la plantilla, tingui establerta la plaça que ocupi el treballador. Els diferents grups d'assimilació estan determinats en l'art. 25 de la Llei 30/1984, de mesures per a la reforma de la funció pública, i la quantia del sou l'estableix anualment la Llei de pressupostos generals de l'Estat.

Les pagues extraordinàries són 2 en l'exercici de l'any en curs i s'acrediten els mesos de juny i desembre. L'import és la suma del sou base, l'antiguitat, el complement de destí i el complement específic. Queda exclòs del concepte de paga extra el complement de productivitat. El treballador de nou ingrés ha de percebre la part proporcional al temps treballat, tant de paga extraordinària com del seu increment.

Article 9

Antiguitat

La valoració de l'antiguitat ha de ser d'acord amb els triennis i els imports fixats per als funcionaris en la Llei de pressupostos de l'Estat segons els diferents grups. S'han d'acreditar des de la data d'ingrés.

Article 10

Complement de destinació

És el concepte retributiu destinat a remunerar el lloc de treball que s'ocupi, segons el nivell assignat pel Ple Municipal.

Els complements de destinació mínims fixats en funció dels grups de titulació han de ser els que prevegi la normativa legal aplicable a cada moment.

Tots el personal en actiu en data 31 de desembre de 2007 ha d'augmentar 1 punt el coeficient del seu complement de destinació respecte del que tenien fins aquella data.

Article 11

Complement específic

El complement específic està destinat a retribuir les condicions particulars d'alguns llocs de treball en atenció a la seva dificultat tècnica especial, dedicació, incompatibilitat, responsabilitat, perillositat o penositat. La quantia la fixa el Ple Municipal i ha de figurar en un catàleg derivat de la plantilla i ordenat per llocs de treball. Del catàleg esmentat, se n'ha de lliurar una còpia als delegats del personal que, així mateix, han de rebre informació de totes les variacions que es produeixin per noves assignacions.

Article 12

Gratificacions per serveis extraordinaris

12.1. Gratificacions per serveis extraordinaris

Per aconseguir una reducció en la prestació dels esmentats serveis extraordinaris, s'estableix la necessitat d'autorització prèvia per part de l'àrea corresponent, i es fixa en 80 el nombre màxim d'hores extraordinàries per treballador en el període d'1 any.

En aquells casos en què en un determinat servei es realitzi un nombre excessiu d'hores extraordinàries, la Comissió Paritària d'Interpretació de l'Acord pot formular propostes de reorganització de l'esmentat servei.

La valoració del pagament dels serveis especials o extraordinaris en l'exercici del 2006 s'ha de realitzar a partir de l'aprovació de l'Acord pel Ple Municipal; s'han de prendre com a referència les quantitats per hora següents:

a) Hora extraordinària realitzada en horari de 6 a 22 h i en dia laboral: 10,00 euros/hora

b) Hora extraordinària realitzada en horari nocturn (de 22 a 6 h) i/o en dia festiu: 14,00 euros/hora

S'entenen per festius els dissabtes, els diumenges, els dies de festa per quadrant entre setmana, els dies de festa administrativa i els 14 dies de festa que s'assenyalen en el calendari laboral, a excepció dels que figuren en l'apartat següent i que es gratifiquen de la manera següent:

c) Hora extraordinària realitzada els dies festius següents:

c.1) Dies de la Festa Major de Cassà de la Selva

: 19,00 euros/hora

c.2) De les 22 h del dia 24 de desembre a les 6 h del dia 26 de desembre: 19,00 euros/hora

c.3) De les 22 h del dia 31 de desembre a les 6 h del dia 2 de gener: 19,00 euros/hora

c.4) De les 14 h del dia 5 de gener a les 22 h del dia 6 de gener: 19 euros/hora

En cas que s'optés per no cobrar aquestes hores, es compensarien en hores de feina de la manera següent: 1.30 hores per cada hora extraordinària realitzada en dia no festiu i 2 hores per cada hora extraordinària realitzada en dia festiu.

12.2. Dietes i quilometratge

Els desplaçaments per assumptes relacionats amb el servei s'han d'abonar al preu de 0,20 euros/km.

...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR