Acuerdo - Personal funcionari de l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant., Cataluña

Inicio de Vigencia 1 de Enero de 2007
Fin de Vigencia31 de Diciembre de 2008
Publicado enDiari Oficial de la Generalitat de Catalunya nº 4950 de 20/08/2007

RESOLUCIÓ TRE/2580/2007, de 31 de juliol, per la qual es disposa el registre i la publicació de l'Acord regulador de les condicions de treball dels funcionaris de l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant per als anys 2007-2008 (codi de conveni núm. 4301492). Vist el text de l'Acord regulador de les condicions de treball dels funcionaris de l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, subscrit per les parts negociadores en data de 25 d'abril de 2007, i de conformitat amb el que estableixen l'article 93.6 de la Llei 9/1987, de 12 de juny (BOE de 17 de juny de 1987), i els articles 68.5 i 170.1e) i j) de la Llei orgànica 6/2006, de 19 de juliol, de reforma de l'Estatut d'autonomia de Catalunya, i altres normes d'aplicació; Vista l'aprovació expressa de 9 de maig de 2007 per l'òrgan de govern competent, segons el que disposa l'article 35 de l'esmentada Llei 7/1990, Resolc: .1 Disposar el registre de l'Acord regulador de les condicions de treball dels funcionaris de l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, per als anys 2007-2008 (codi de conveni núm. 4301492), al Registre de convenis dels Serveis Territorials del Departament de Treball a Tarragona. .2 Disposar-ne la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. Notifiqueu aquesta Resolució a la Comissió Negociadora de l'Acord. Tarragona, 31 de juliol de 2007 Josep Maria Solanes Segura Director dels Serveis Territorials a Tarragona Transcripció literal del text signat per les parts ACORD regulador de les condicions de treball del personal funcionari de l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant per als anys 2007-2008 Capítol I Disposicions generals Article 1 Finalitat Aquest Acord, regula les relacions laborals entre l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant i el personal funcionari que presta els seus serveis en aquesta corporació local. Article 2 Àmbit personal El que disposa aquest Acord, serà d'aplicació al personal funcionari de carrera i interí. Article 3 Vigència i durada

  1. El present Acord entrarà en vigor a partir de la seva signatura, pels representants del personal i la corporació, prèvia aprovació de l'Ajuntament en Ple. b) Independentment de la data de signatura, els efectes econòmics i socials que derivin tindran caràcter retroactiu del primer de gener de 2007. c) La durada del present Acord serà de dos anys, de l'1 de gener de 2007 fins al 31 de desembre de 2008, i es prorrogarà automàticament per anualitats si cap de les parts signants no el denuncia amb una antelació mínima de dos mesos d) En el cas de produir-se les pròrrogues tàcites previstes en l'apartat anterior, les retribucions del personal afectat pel present acord s'incrementaran, les bàsiques amb el que determini la LGP i les complementàries com a mínim també amb el que determini la LGP. Article 4 Àmbit territorial L'àmbit territorial del present Acord és el municipi de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, i afecta a tot el personal funcionari o interí adscrit a l'Ajuntament. Article 5 Comissió Paritària de seguiment En el termini màxim de tres mesos de l'entrada en vigor del present Acord es constituirà una Comissió Paritària de seguiment. Aquesta Comissió serà Paritària i estarà formada per quatre membres, dos per part de l'Ajuntament i dos per part dels representants dels treballadors. Qualsevol de les parts podrà acompanyar-se d'un assessor amb veu però sense vot. Les funcions de la Comissió seran: a. Interpretació del text, d'acord amb la seva aplicació pràctica. b. Resolució pactada dels temes o reclamacions que es sotmetin a la seva decisió, respecte de les condicions establertes al pacte. c. Vigilància del compliment col·lectiu i total del que s'ha pactat al Pacte. d. Denúncia de l'incompliment del Pacte. e. Mediació i conciliació dels conflictes que se sotmetin a la seva consideració. Amb caràcter ordinari es reunirà un cop cada trimestre i amb caràcter extraordinari cada cop que ho sol·liciti al menys un terç dels seus components. En aquestes reunions actuarà com a secretari/a el titular de l'Ajuntament o persona en qui delegui, amb veu però sense vot. Capítol II Disposicions econòmiques Article 6 Categories professionals El personal afectat per aquest Acord mantindrà el seu sistema retributiu, assimilat al vigent en cada moment per al personal funcionari i especialment al previst en el Reial decret 861/1986, de 25 d'abril pel qual s'estableix el règim de les retribucions dels funcionaris de l'Administració local, i del Reglament català del personal al servei de les entitats locals (Decret legislatiu 1/1997, Decret 214/1990 i Decret legislatiu 2/2003), En conseqüència, tot el personal es trobarà classificat en algun dels grups: A, B, C, D o E a que es refereix l'article 25 de la Llei 30/1984, de 2 d'agost. Article 7 Revisió, definició i valoració dels llocs de treball Dins de la negociació del present Acord es revisaran tots i cadascun dels llocs de treball de la corporació. a) La Comissió Mixta podrà proposar abans del 30 de setembre, el manual de funcions de tots els llocs de treball tipus de la corporació, que serà aprovat en Junta de Govern. b) La corporació podrà facilitar a tots els treballadors que ho sol·licitin, la definició corresponent al seu lloc de treball i les seves funcions específiques. Aquesta definició serà presentada pel cap de servei en un període màxim d'un mes a partir de la data de la sol·licitud. c) Per tractar-se d'un servei públic, les parts acorden i reconeixen que, per un millor funcionament dels serveis, i concretament pel personal adscrit a la brigada municipal, la mobilitat funcional, prèvia comunicació als representants dels treballadors. Article 8 Estructura salarial (normes generals) Les retribucions íntegres del personal afectat pel present Acord, resten establertes per a 2007 i 2008, de la següent forma: Retribucions bàsiques: tindran la mateixa estructura i idèntica quantia que les establertes amb caràcter general per a tota la funció pública, i especialment el que determini la LGP de l'estat per a 2007 i 2008. Triennis: tots els treballadors de l'Ajuntament inclosos en aquest Acord percebran de forma acumulativa cada trienni les quantitats que venen fixades per la funció pública. Aquestes quantitats es percebran en les 12 mensualitats i les pagues extraordinàries. Benentès que es respectarà el que cada treballador percebi fins ara en concepte de triennis. Retribucions complementàries: s'aplicarà també com a mínim l'increment fixat per la LGP de l'Estat. Es regiran, així, per l'estructura i criteris de valoració objectiva. La seva quantia es fixarà mitjançant la negociació col·lectiva. Les retribucions seran aprovades pel Ple de la corporació, previ acord amb els representants dels treballadors. Aquestes retribucions seran les següents: a) Complement de destí: En el marc establert pel Reial decret 158/1996, de 2 de febrer, (BOE núm. 45) i dins del respecte als màxims i mínims, com a norma general per les corporacions locals s'estableix pels funcionaris d'aquest Ajuntament els següents mòduls de complement de destí mínims:

    Grup

    nivell complement destí

    A

    20

    B

    16

    C

    11

    D

    9

    E

    7

  2. Complement específic: Està destinat a retribuir les condicions particulars d'alguns llocs de treball atenent l' especial dificultat tècnica, el grau de dedicació, la responsabilitat, la perillositat, la penositat, els torns de treball, la incompatibilitat. Només es pot atribuir un complement específic per cada lloc de treball, però la quantitat pot variar en funció dels factors esmentats. c) Complement de productivitat: Està destinat a retribuir l'especial rendiment, l'activitat extraordinària i l'interès i la iniciativa amb què el treballador exerceix la seva feina. Les quanties que es percebin per aquesta concepte no originaran cap tipus de dret individual respecte a valoracions o apreciacions corresponents a períodes successius. Correspon al Ple de la corporació determinar en el pressupost la quantitat global destinada a l'assignació de plus de productivitat. d) Plus d'assistència: Aquest plus serà satisfet per cada categoria...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR